Söndag

Nu e det söndagkväll och solen håller på att gå ner, himlen e rosa och fin. David och jag har kollat på film och ätit pizza...kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Kl 17 åkte jag och Josse till yogan som vanligtvis startar kl 17.30, men eftersom det e söndag och vi brukar gå på onsdagar, e det andra tider som gäller...det hade vi glömt att kolla. Så dörren va låst och vi fick va utan yoga...hmmm inte kul. Så nu har jag lovat mig själv att göra yoga varje morgon för att ta igen det jag missat.

Festen igår var trevlig som vanligt. Vi åt fläskfliégryta med ris och rabarberpaj med vaniljsås till efterrätt. Mamma hade även bakat delikata kärleksmums...Tack mamma=)

Nu ska jag läsa lite förlossningsböcker och hoppas jag får en underbar natt med en massa sömn. Godnatt till er som läser=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com