Mandelolja

Sitter upp och kollar på  big brother, repris från flera år sedan...med Benji och Kitty mfl...hur kunde man tycka det va så bra då...hmm jaja.
Idag har vi varit hos Patrik oc h kollat in hans fina lägenhet, e så stolt över dig lil bro. Carran kom och vi satt ett tag och snackade på balkongen. Vi åkte till C:G och storhandlade, skönt med en massa god mat hemma nu=)
Till kvällsmat lagade jag veggobiffar gjorde på en massa bönor och qinoa med wokgrrönsaker och tsatsiki. Det var såå gott. Blev lite choklad till D.H och nu ska jag nog ta lite flingor innan vi somnar. David har masserat mina stackars fötter och ben ikväll...thanx sweetie.


Måste tipsa om min favvoprodukt. Mandelolja från apoteket, kostar typ 50:- och är drygt och funkar det allt. Jag använder det till sminkrengöring, ansiktskräm, bodylotion, hårinpackning. Min hud är jättelen och fin sen jag började med detta. Dessuton är det en ren produkt så man vet vad man får in i huden, alla  dyra krämer har man ju nästan ingen aning om vad de innehåller...



Sov gott och pussokram

Ps. Har förresten kommit på ett nytt namn till bebben...MARLEY...David gillar det oxå=)


Kommentarer
Postat av: Ida

Som i filmen Marley and me! :D



Mycket fint

2009-05-27 @ 14:49:15
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com