Mamma

Måndagmorgon! Magen e mycket bättre, men nu har jag fått halsont men det ska jag ignorera...Har redan varit ute med Kenzo, pratat med mamma o pappa i telefonen och ätit frulle!
Idag ska jag och Josse till stövelstorp och fika med Gunilla, hon ska bjuda på våfflor=) Sen ska vi till Ängelholm och besiktiga polon (håll tummarna).
David kör nu på morgonen och ska skriva upp på fredag, andra teoriprovet. Han klarade det första och  nu är det "utlandsbehörigheten" och teori 2 som gäller. Uppkörningstid har han också fått!

På yogan har vi en meditation som heter MA MA MA och det är en hyllning till urmodern inom oss, vår mamma och mammas mamma osv. Det är helt underbart att känna denna kraften, ett helt rum fyllt med blivande mammor med bebisar i magen som sjunger och mediterar. Det är så starkt. Jag brukar få en tår i ögat när jag tänker på vad min mamma gjort för mig! Även om jag kanske inte alltid visar det så ska du veta att du är en underbar mamma och att jag är dig evigt tacksam älskade mamma! Tack även för den fina tröjan och mössan du stickat, det är äntligen tvättat och ligger på tork nu=)

Ha en underbar dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du é gumman.... Mammor är ovärderliga - ta vara på er tid tillsammans =)

Puss o Kram

2009-05-25 @ 22:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com