Goooodmoooorning

Sovit gott inatt...tog en överdos gaviscon så jag vaknade bara 2 ggr=) Gick upp vid 7 och kollade mailen och tackar Jenny för G.A länken, David kom en timme för sent till skolan...han kunde inte slita sig...såå spännande asså.
Filmen var oxå bra, lättsam och rolig, som man behöver ibland.
Igår hade jag en känsla som jag inte haft förrut...kändes som lillkillen i magen snart ska komma. Jag hade annorlunda värk och en speciell känsla i kroppen. Så Marley, Emililjan, William...du e välkommen till din mamma och pappa nu, vi längtar efter dig=)

Nu ska jag göra iordning mig, ska snart till stan med Josse, vi ska träffa tjejerna från familjelivsgruppen för en fika. Några har ju redan fått barn dessutom. Så kul att bara snacka gravid o bebissnack i flera timmar. Dessutom e dte ingen som kollar snett som man käkar 5 bullar och 10 kakor...för alla gör det=)

Ha en bra dag!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com