Full Rulle

Jaha nu e det kväll igen och ännu en dag har gått...förstår inte var tiden tar vägen...bullbaket  tog hela eftermiddagen och jag lyckades bränna ett par bullar oxå. Tvättar och stryker man under tiden så får man ju skylla sig sjäv, bullarna ska ju bara va inne ca 6 min. Men goa blev dom iallafall, har ätit 2 st...eller 6 mena jag=//
Nu lagar David mat, kotlett med ris och bearnaissås och grekisk sallad till. Jag har äntligen fått piggelin nu så en sån efter maten blir perre!
Syrran o jag har börjat med hallonbladsté nu:

Barnmorskor i alla tider har föreskrivit en kopp hallonbladste under graviditetens sista månad för att sätta i gång förlossningen. Det finns inte någon forskning som bevisar att det kan starta förlossningen men gott om anekdotartad bevisning att det gör verkan.
Hallonblad innehålller oxytocin, det hormon som frigörs i hypofysen för att framkalla sammandragningar i livmodern.

Nu e det mat här hos oss, ha en nice kväll och glöm inte desperata hemmafruar kl 21.00.

Puss

Kommentarer
Postat av: bella

dom bullarna såg goa ut, du sparar några till nästa gång jag kommer va?? allt bra annars? kramkram

2009-05-19 @ 19:24:44
Postat av: carran

ingen uppdatering idag, föder du eller kvinna?

2009-05-20 @ 23:46:24
URL: http://lapeche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com