Det regnar...fast vad gör väl det

Lyssnar på musik och bloggar lite. Det regnar ute...mys, fast snart kommer familjen hit och det är tänkt att vi ska gå på loppis. Får se om det blir nåt. Idag mår jag sisådär...fick jätteont i sidan igårkväll igen, det bara knäckte till och sen grät jag i en timme typ. Det var hemskt. David masserade mina fötter tills jag nästan somnade, tack söta David. Kylbalsam för benen och en bra fotkräm är mitt överlevnadskit för till fället. Är lite osäker på om jag klarar av yogan ikväll, har väldigt svårt att röra mig. Pratade med förlossningen innan som inte trodde att det var nån fara med barnet utan att jag skulle gå till min husläkare imorgon och ev.få smärtlindring. Jag undrar hur jag ska kunna krysta ut ett barn när jag inte kan nysa eller skratta utan att det känns som om jag ska gå sönder i magen=(

Söta Josse piggade upp sin syster med en bukett syrener imorse, de står på bordet och doftar ljuvligt...tack gumman!

Är ju ganska stor nu som ni ser på bilden...undrar om man kan bli mycket större...hoppas bebben har fixerat sig nu, vi ska till barnmorskan på torsdag så då få vi se vad hon säger.

Ha en underbar dag!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com