BM besök och lunch på stan

Barnmorskebesöket gick jättebra, vi var 10 min sena...omöjligt att stressa och jag går sååå sakta. Det var Jag och Josse som åkte in till stan. David skrev upp och klarade det...GRATTIS babe!
SF måttet var 37 cm och bebbens hjärtslag var fina, en liten piggelin sa bm=)
Jag har mått dåligt i 2 dagar, lite vattenavgång och en massa förvärkar. Bebben har inte fixerat sig än men ligger med huvudet ner. Hon sa att det kan vara på gång, har många  tecken på det...men det kan även avta och dröja lite. Det e ju trots allt 6 dagar kvar till mitt mentala datum...4 juni! De hade värsta matstånden i stan, typ allt va från Frankrike, Carran blev toknostalgisk och saknade Parre som fan. Kolla in bilderna!
Idis och Carris kom och joinade oss efter bm besöket. Jag fick värsta värkarna och storbölade mitt i stan, sen tog det oss 2 år innan vi bestämde oss för en dagens på Brooklyn: supergott, koldolmar med nypotatis, sås och lingon. Älskar er systrar, ni e bäst!
Efter det köpte jag en jättefin sminkväska på H&M och ett schampo, sen drog Josse och jag hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com