Barnmorskebesök

Godmorgon!
Jag tror bebben är på väg snart...en känsla jag haft nån dag + att jag börjar få intensivare värkar och sammandragningar. Ska till bm idag för rutin kontroll.
Solen lyser och jag har redan varit  ute med Kenzo, följde David till bussen där han skulle bli hämtad av klasskompisarna - uppskrivning idag jue! Håll tummarna=)
Vaknade kl 6 imorse och åt frulle och läste  tidningen. Har fortfarande ont i halsen och sidan av magen, men det e nog lite bättre.
Ska fråga om Jos vill följa med till stan för en fika...igår träffade vi mammagruppen och fikade hemma hos en tjej på Eskilsminne, det var jättetrevligt. Hon bjöd på scones, te o kaffe och kakor. 3 av mammorna har redan fått bebisar, 1 tjej och 2 killar.
Tänkte jag skulle handla en sminkväska som ska med till förlossningen, vi behöver även en insektsnät till vagnen. Sen åker jag nog förbi väla och lämnar en skiva som Emma ska ha. O just ja, måste köpa nya panodil oxå.
Hoppas du njuter av denna vackra dag!
Sat Nam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com