Bad, bastu & rabarberpaj

Nu lyser solen igen, det har regnat och åskat en hel del här i dag. Jag, David o Josse o Bart åkte till badhuset o simmade innan idag. Det var jätteskönt att känna sig rörlig och lätt i vattnet. Dock fick jag ont i forgarna så jag simmade mest på rygg. David höll i mina ben och tryckte mig fram, det va jätteskönt att bara flyta med o inte göra nåt. Josse o David var duktiga och simmade 20 längder. Sen bastade vi och efter det åkte vi hem till J+B och fikade banankaka och kaffe( tack Jos, den blev gudagod, ni e välkomna in på paj senare ikväll)
Till kvällsmat blev det rödspätta med nypotatis och remouladesås, var så himlans gott. Och nu på kvällsakvisten har jag bakat en rabarberpaj, david har vart i väg och handlat vaniljvisp och lite chips (inte alls tll mig). Vi tänkte kolla på Marley and me, jennifer anistons nya hundfilm, ska tydligen va en riktig snyftare=//

Imorrn bär det iväg till smöris, Ida ska ha bal och moi ska fixa håruppsättning och smink, ska bli jättekul.
Ha en skön kväll, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com