Tankar

Hej!
Har precis gråtit en massa, såg barnmorskorna (norge) på tv:n precis och allt kom över mig. Det har gått så snabbt och när jag fick se allt igen bara storgrät jag. Milo låg i famnen och hade precis ammat...en massa olika känslor kom över mig. Är otroligt stolt över vad jag/vi gått igenom, en lycka över att ha Milo här, att han är frisk, att jag får ha David hos mig och hans oerhörda stöd under förlossningen. Sen fick jag skuldkänslor över att jag kanske inte tackade barnmorskorna tillräckligt mycket...att vi åkte hem för snabbt...mmmm...kanske är det amningen som gör mig så känslig? Ska bara försöka ta en dag i taget och njuta av varje sekund. Men kan verkligen säga att detta med att föda barn vill jag gå igenom igen, det är den mäktigaste och häftigaste känsla jag någonsin upplevt.

Idag var vi med Milo på eftervården, de tog PKU test och hörseltest, han grät inte nåt när det stack honom (han brås iallafall inte på mig där). Jag var jättemesig och hade ont i hjärtat för vad de skulle göra. De sa att han var en cool kille som skulle passa som blodgivare när han blir stor=)

Nu ska vi äta gröt och mysa framför tvn. Milo sover och David va precis ute med Kenzo. 
Imorgon är det den 4 juni och vårt "mentala" förlossningsdatum, istället fick vi Josse och Barts 1a juni, så därför tror vi att det kommer att få imorgon. Så håll tummarna och tänk på J&B imorgon! Puss  



Kommentarer
Postat av: carran

ni är så fina jenny, ska tänka på j&b imorrn pussokram från carran

2009-06-03 @ 22:53:10
URL: http://lapeche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com