Sömnbrist och en mongofiskmås

Gomorron!
Oj vilken natt, kl 03 hade jag inte somnat, trots att Milo sov sött. Var nog övertrött. Väckte Milo vid tretiden för att amma min svullna bröst, sen fick Patrik hålla honom medan jag åt en macka...Patrik och Pontus sov här och Patrik e ju en sån nattuggla så när jag gick  ut i köket mitt i natten var han mitt inne i en film...tokstolle.  Sen var det blöjbyte och  så sov vi till 6, sen amning igen, ny blöja och så väckte jag Milo vid 9.30 för att amma igen. Däremellan fick vi besök av en skogstokig fiskmås, vid 6 tiden hörde jag hur någon bankade på rutan i vardagsrummet...hårt. Trodde det var Jos o Bart som skulle säga att det var på väg till förlossningen, men bankningarna var oregelbundna och lät mongokonstiga. Så jag väckte David som till sin förvåning såg att det var en fickmås som bankade huvudet i rutan, Patrik vaknade oxå och undrade var det var...måste ha blivit knäpp av den brända ärtsoppan. David tog i kastrullen och nu har alla våra fågelvänner lämnat oss. Det kändes nästan som en scen ur filmen "fåglarna".

Nu har vi ätit frulle, David har vart ute med Kenzo och jag bloggar medans Milo sover. Har mega huvudvärk och har ont i brösten, var tvungen att pumpa i morse då mjölken börja stocka sig igen...har lite knölar i brösten. Idag ska jag bara ta det lugnt och vila mycket för att komma ikapp med sömn och amning.

Ha en underbar dag kära!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag spenderade en hel massa tid i varma duschar masserandes knutorna när jag fick mjölkstockning...



Känner med dig, vet hur ont det gör!



Grattis igen till en jättevacker liten kille!

2009-06-08 @ 16:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com