Mysig yoga musik



En favoritlåt som jag ofta mediterat och yogat till, Snatam Kaur ´e jättebra! Milo och jag brukar lyssna på yogamusik tillsammans och bara mysa. Han har ju hört det i 9 månader, när jag kört till/från jobbet, träning och hemma. Faktiskt så märker jag att han blir lugn och känner igen musiken.

aum_3.jpg image by alannahoops

Vi har ätit middag precis, grillad kyckling med ris, sås och sallad. David kollar på fotboll och lillpojken sover såå sött. Vi va på en långprommis med Josse och Daisy innan så han blev kanske lite trött av all frisk luft! Hoppas han vaknar snart så jag får amma, det behövs=)
Klockan 21 ska vi se blue streak, poppa lite popcorn och mysa!
Ha en skön kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com