Gomorron!

Vaknade 0530 idag...Milo sov hela kvällen så jag trodde att han skulle vara vaken hela natten, men sov så gott och ammade bara 2 ggr. Vi gick upp, hämtade tidningen och åt en god frulle. Blev dock helt chockad när jag läste att Michael Jackson dött. Usch, vila i frid...
Nu har jag en lite prutt brevid mig, han är klarvaken...vi har sjungit och gosat en massa. Nu hoppas jag dock på nån timmes sömn.
Vill tipsa om en gooood bodylotion som luktar soooommar:


Kokosnötdoft från Body Shop, tänkt e jag skulle köpa den i helgen!

Vill även köpa ett bergskristall armband då jag tappat mitt...



Skydd, healing, medialitet, energi, lagra och sända information

Bergskristall är allmänt helande och kan placeras på smärtfyllda eller spända delar av kroppen. den balanserar energin och löser upp blockeringar. nyblivna mödrar kan använde den för att öka mjölkproduktionen. den kan ta in, lagra och skicka information. man kan också "programmera" in önskningar i sin kristall. den tar bort negativa tankeformer och ökar medvetandet. Bär en bergskristall för att öka din energi och din andliga medvetenhet. Placera den under kudden för klarare drömmar och lugn sömn.

Idag bär det iväg till jobbet för att hälsa på. Bakade en god banankaka i går eftermiddag men bestämde mig för att behålla den och köpa  med mig en krans lr nåt istället. David älskar att ha gottis i kylen, han går och småäter dag som natt, så det får han i namnsdagspresent av mig!

Ha en bra dag och njut solen och livet!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com