Godmorgon Torsdag!

Jag har världens bästa kille... David - jag älskar dig så! Sömnbristen känns ganska påtaglig nu, inatt va Milo så PIGG. Vaknade kl 2 och jag ammade och bytta blöja till 0330, trodde då att jag skulle få sova, men nope. Milo va piggelin och ville bara mysa och ligga o jollra och tittade på mig med sina blåa fina ögon. Vi försökte allt, men han ville inte somna om, han skrek inte heller utan va bara vaken. Då sa David till mig, jag tar Milo och sätter mig i soffan o kollar på tv. Så jag fick 4 timmars sömn, mina pojkar kom in och väckte mig kl 8, underbart med lite sömn. Men man kan nog aldrig förstå hur det är för småbarnsföräldrar förrns man själv får en liten. Milo är ändå väldigt snäll om man jämför med hur vissa andra har det på nätterna. Nu förstår vi dock va barnmorskan menade då hon sa att vi måste försöka få honom att vara vaken lite på dagarna, inte bara sova. Igår sov Milo nästa hela dagen så det va ju inte konstigt att han vill vara vaken lite på natten. Jaja, man lär sig hela tiden. 

Nu har vi ätit frulle, solen lyser och Milo sover...hihi, ska låta honom sova lite men inte allt för länge. David ska köra upp idag! Så nu håller vi tummarna. Hans ICA schema börjar snart också vilket David ser fram emot=) Det är dock  underbart att vi får så mycket egentid som familj som vi får. Njuter av varje sekund. Skulle gärna vilja ta en prommis idag för att njuta lite av solen!



Ha en underbar dag så hörs vi lite senare! Glöm inte bort att njuta av en hel natts sömn. Sömnen är underskattad men border uppskattas mer=) 
Puss 

Kommentarer
Postat av: bella

så kul att du mår bättre =0)jo tack jag vet vad du menar med sömnbrist, se till att sova när milo sover så ska det nog gå bra. Ska bli kul att se er imorgon =0) så jag får se på det lilla underverket. Hoppas att du hade en trevlig promenad. kramkram

2009-06-11 @ 12:47:42
URL: http://bellabuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com