Första natten hemma

Gomorron!
En trött Jenny bloggar idag. Milo sov så sött hela natten, vaknade 1 gång och ville ha mat...det var jag som va en orolig hönsmamma och lyssnade om han andades typ 2000 gånger...var jättetrött imorse, vi gick upp vid 9 tiden. David fixade frukost och gick ut med Kenzo. Nu är han i skolan och pratar med läraren och hämtar böcker så han kan plugga hemma. Han skulle även handla lite på vägen hem. I eftermiddag ska vi till sjukhuset för att ta PUK test på Milo, undrar hur jag ska kunna se nån sticka mitt lilla barn. Vill passa på att tacka för alla fina sms och telefonsamtal i samband med Milos födelse...Ha en bra dag och här kommer lite bilder på vår sömntuta






Kommentarer
Postat av: Minna

Åååh, Jenkki! Vilken sötnos=D Jag vill komma och snuuusa på den lille goingen!!!

2009-06-03 @ 11:42:29
Postat av: DamnCat

Hej! Var ju tvungen att kolla in din blogg :) Vilken fin kille ni fått! Vilket härligt hår han har! Fint namn har ni gett honom också :) Ha det fint! /DamnCat på Familjeliv (Malin)

2009-06-03 @ 13:22:11
URL: http://www.metrobloggen.se/DamnCat
Postat av: Sofie

Vilken stolt pappa och vilken söt liten bebis!

Grattis grattis!!

2009-06-03 @ 13:50:19
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com