En fin låt som passar in så bra just nu! Lyssna=)




Kommentarer
Postat av: Jossan

Ohh sååå fin han! Jag sitter här och bölar lite ju! Jag är så glad för er! Ni är en så otroligt fin familj! Tycker du har blivit en riktigt fin mamma, så ödmjuk inför livet på nått sätt. Du är en stor förebild för mig och jag är så stolt över dig!

2009-06-08 @ 21:15:31
Postat av: Anna Skärnell

Hej! Ohh vilken underbar lite kille...saknar redan den första tiden nu när Mattias redan är 8 månader. Tiden går superfort så fort man blir förälder. ilken mysig blogg förresten..sköt om er! Kram

2009-06-08 @ 22:26:16
Postat av: Ida

Naww, så gullig. :) Sonja Aldén gör alltid bra låtar!

2009-06-09 @ 11:29:02
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Helena Winther

Den låten är "the best"!!! Min pappa hittade den åt oss för ett par månader sedan. Han hade gått hemma, hört den och börjat gråta...vilket han INTE gör särskilt ofta... Planen nu är att våra musikaliska vänner ska sjunga den för vår bebis på hans/hennea dop.

2009-06-10 @ 11:27:46
URL: http://blog.helrob.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com