Det är så varmt

Klockan är 22.26 och svetten rinner av mig. Vi har köpt en golvfläkt men jag vill inte gå in och hämta den i sovrummet...e rädd och väcka Milo. han har varit lite grinig ikväll, tror det är värmen. Det har ju varit såå varmt hela dagen. Har myst hemma med familjen idag. Var uppe en sväng hos Josse som hade bakat muffins. Helena och hennes man Robert kom på besök, vi hade riktigt trevligt och tiden gick så snabbt...När jag kom hem hade David gjort köttfärslimpa, potatis och sås...gott!
Nu har jag varit inne och hämtat fläkten...skönt, kunde inte låta bli. Amningen gör ju att man svettas mer också...

Imorgon ska vi till BVC och väga lilla Milo, han blir 4 veckor imorgon, vår älskade lilla pojke. Här är ett av favvo korten:



Sov Gott,

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com