Dagens outfit!

Hej Kära!
Idag har varit en bra dag! Milo vaknade bara 2 gånger inatt så vi har fått sova mycket...Gick upp klockan 7 med David som har sin näst sista skoldag, han var som tur var bara iväg till 12. Men under den tiden sov Milo mycket och jag hann städa lite och SMINKA mig...wihooo, känner mig lite som mig själv igen:



Mjölkstockningen är nog på bättringsväg igen, tack för tipsen kring detta! Försöker duscha varmt varje dag + att jag ofta har en varm vetekudde på brösten. Ska även ring Veronica (massören) och kolla med henne hur hon kan hjälpa mig med detta!
Klockan 13.15 kom bm från BVC hit och vägde Milo och pratade en massa...han har gått upp till 3620 vilket betyder att han har gått upp allt han minskade i vikt efter förlossningen + lite till, vilket är kanonbra! Han äter ju så duktigt hela tiden. Jag måste säga att det är såååå värt allt man går igenom med graviditet och förlossning, den nya tiden hemma mm...att få barn måste vara meningen med livet, det är det bästa som hänt mig/oss!
Sen fick vi faktiskt en timmes tupplur...tog en prommis (David blev chokladsugen...inte jag=)) och nu lite blogg medans Milo sover i barnvagnen.

Josse och Bart har varit i Köpenhamn idag och hämtat Barts mamma Joline, välkommen till Sverige!

Här är en dagsfärsk bild på lilla Milo:
 


Och en ifrån gårdagen:



Ha en skön kväll!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han e ju såååå otroligt sött!! Jag längtar till vårt lilla mirakel kommer till världen!Kram på er!

2009-06-08 @ 20:59:39
Postat av: Anonym

Vilken godsak!! Riktigt vacker bebis.. Ser fram emot att träffa er sen=)

2009-06-08 @ 22:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com