Bratsvagnar...

Hej kära!
Igår var jag och Josse på en prommis, första gången ihop med våra underbara killar! Vi stötte på 2 typ 35 årngar som sa nåt i stil med...kolla in bratsvagnarna...och så glodde de asmycket!!



Kan ha sagt bratsbrillor oxå, men det tror jag inte...hihi!



Josse och jag är iallafall stolta över våra bratsvagnar!! De var värda varenda krona=))



Idag är det superfint väder, jag och David har en del ärenden att göra + att staketet måste målas pronto!
Inatt fick vi en massa sömn, Milo sov lite längre än vanligt, fast vi hann ändå med tre amningar. Sen var de bad för Milo och en massa mys, som vanligt!!





Nybadad kille=)

Ha en bra dag!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com