Läsdag

Gomorron!
Har precis kommit hem från en prommis med Milo och Kenzo...Milo har sovit gott inatt...duktig e han. Nu har jag satt ett myggnät över vagnen och låter han fortsätta att sova på altanen medans jag sitter vid köksbordet och skriver. Har full uppsikt över honom. Igår var ju Micke här på besök, det var så varmt men istället för stranden åkte vi till mamma för en visit. Vi fikade och mös tillsammans:



Vi stannade till 5 tiden och sen for vi iväg, stannade till vid maxi för att köpa blöjor...går ju åt en del. David vägde Milo igår och enligt Davids beräkningar så ska Milo väga 5.5 kg nu...en riktig bjässe...går upp drygt en halvt kg i veckan. Nu tänkte jag slänga in en maskin med tvätt, hälla upp ett stort glas iskall ramlösa och lägga mig i soffan o läsa min nya bok.
Ha en skön dag!

Allt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com