Undrar ni hur det gick?

Jo då, blev ingen bilstädning, började dagen med att skriva dagbok på altanen, nice!
Jag mös med familjen och jag o josse tog en prommis till ica och köpte glass och kakor. Vi gick hem till oss och fikade och snackade en massa bebissnack:





Milo fick sin dagliga gympalektion:



O lite mys med pappa:





Nu ikväll va jag hos mamma och c/o och hämtade 15 liter jordgubbar som jag ska frysa in och ha till smoothies i vinter...



Dubbel D njöt av de söta gubbarna:



Summan av kardemumman är att jag haft en strålande dag...har tänkt på att vara närvarande i det jag gör och att göra roliga saker som gör mig glad. Imorgon är en ny dag och nya utmaningar...

Sov Gott

Kommentarer
Postat av: emma leyh

Hej gumman!

Kul att följa din blogg =)

Jag ringde dig innan! Ville mest säga hej =)

Måmga kramar från mig!

2009-07-02 @ 18:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com