Kalas

Jag har haft nåt virus på datorn och har inte kunnat blogga på ett tag...men det tar jag igen nu!

Idag har jag o Milo varit på födelsedagskalas hos Patrik som fyller 21 år imorgon:



Patriks fina lägenhet...jag, carris och Pontus följde med Patrik till iCA och hämtade smörgåstårtan och en massa annat gottis=) Sen kom hela familijen och hade trevligt tillsammans!



Josse i sin nya snygga frissa=)



Lasse is to cool 4 school...



Presentöppning



Britta rockar loss till ballongdansen, kidsen hejjar på...

Nu e det kväller och David sjunger för Milo, vi hoppas han snart ska sova...jag läser en bra bok som jag vill koppla av till...Är inte riktigt bra med svampen än så jag hoppas de sista tabletterna ska ta bort det...

Sov gott önskar Milo


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är så grymt bra på att uppdatera syster! :) Jag förstår inte vad du får all din inspiration i från? hehe :)



Tack för innan förresten :)



puss

2009-07-27 @ 00:00:54
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com