Hemma

Gomorron!
Så skönt att få sova i sin egen säng. Milo vaknade en gång inatt...han skrek o skrek så jag antar att han drömde, fick iallfall sova hos oss resten av natten.

Norrköpngsresan gick bra och var jätterolig, så kul att få träffa alla. Milo sov ganska dåligt första natten men sen blev det lite bättre.

Vi hade ju med oss lilla Erik upp, som var supersnäll och sov ikapp med Milo hela resan:



Eriks nya mamma=)

Milo va lite trött när vi kom fram, men lite lek hann vi med innan läggdags:



I fredags så åkte vi först till Maria, Ebba och Hugo...de bjöd på fika och bus med barnen:



Milo älskar hoppgungan=)



Sötnöten Hugo Carl Harry fick vi oxå träffa för första gången!



Ebba o David la pussel



Maria bjöd på god fika o Milo fick lite presenter! Vi hade jättemysigt - tack för allt!



Coola Milo fick en supersnygg Timberlandväst av moster Monica!

Sen drog vi vidare till urskogen och till Rickard o Pernilla o barnen:



Erik såg ut att ha det jättebra och trivdes att springa lös på gården bland kaniner, grisar, katter och höns:



Kaninerna sprang helt lösa dag som natt, coolt att de stannade tycker jag!




Vi fick med oss en massa fina ekologiska ägg, det tackar vi för=)



Det va så kul att få träffa min bror med familj, det blir alltför sällan!

Nu vaknar Milo, skriver med sen!

All kärlek till dig min vän!

Kommentarer
Postat av: bella

hejhej! vilken fin väst milo hade fått. Nu är vi tillbaka, äntligen hehe!!! vi får se till att ta den där fikan snart. Jag börjar ju jobba snart =0( Hoppas allt är bra med er annars!!

kramkram

2009-12-14 @ 09:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com