Helgen

Godmorgon!
Flåt för att ja inte bloggat på ett tag. Har haft fullt upp att ta hand om min sjuka familj. Är fortfarande inte bra men på bättringsvägen.
I fredags va vi hos Domme och hon bjöd på världens godaste mat. Färsk lax med karl johan svamp risotto o kall romsås:


Årets finaste gran...



Årets godaste mat...



Noah o Milo fick stanna hemma eftersom det var sovdags för dom, Hugo o Mila som e några månader yngre fick vara med o mysa med oss! Tack för en supertrevlig kväll Domme och för kanongod mat!



Systrar

I söndags kom Eva o Uffe o Tobias på besök o hade med sig fika o klappar...

 

Milo fick en jättefin gunghäst av familjen Hansson och gammelfarmor!
Och jag o David tackar för våra julklappar!

 

O så äntligen fick vi vår nya soffa, som vi e jättenöjda mé:



Jag o Jos tog pojkarna på en prommis och när vi kom tillbaka var Carris, Jens o Patrik här, de hade med sig kanelbullar så de blev till att fika en gång till:



Nois e duktig o kan krypa nu!



Jag lärde Patrik hur man gör Mozartkulor så nu kan han det och vi har kylen full=)



David busar med Milo...han skrattar men lyckades inte fånga det på bilden...

Innan i veckan köpte vi en julskinka som vi egentligen skulle haft i lördags, men efter jag griljerat den o skulle provsmaka, smakade den apa och jag o Patrik åkte för att lämna tillbaka den. Pinsamt var det, men vi fick pengarna tillbaka *2 så det va ju kanonbra! Nu blir det ingen mer färdigkokt julskinka för oss...

Patrik sov här i natt och nu efter frullen ska vi kolla på Larry David och Curb...hela säsong 7...skrattfest kommer det bli vill jag lova. Milo sover och David e hos doktorn, han e fortfarande kass.

Må så gott min vän!

Kraam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för det fina betyget ! Jätte roligt att ni kom =) få ses snart igen så vovvarna får leka av sig! Kram

2009-12-21 @ 14:49:40
Postat av: Ida

Jättefint hår du har Jenny! :D Jag saknar också det blonda nu ju. Ska lätt fixa det i januari någon gång.

2009-12-21 @ 19:49:58
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com