Tjejdag

Aloha!
Igår hade jag en megahärligdag! Vid 11 träffade jag Emma o Jojo i Jojos trädgård i Hyllinge, oj va vi hade mycket att ta igen...vi fikade gott och mös tillsammans. Milo var med och passade på att hålla sig vaken trots att han var så trött. Söta Jojo gav Milo en massa leksaker sen hon o brorsan va små...tack så mycket! Det var härligt att vara i Hyllinge med mina bästa vänner...vi har så många minnen tillsammans!



MILO 12 VECKOR



Första gången i hänggungan...lite för liten men han hade så roligt och vi va så stolta över lilla Milo som blivit så stor!

På kvällen fick jag barnledigt, efter några tårar åkte jag till min vän Jenny som bjöd på god middag. Bakpotatis med skagenröra...vi tjejer babblade på om allt o inget...Domnika som snart ska ha barn hade många frågor...Lycka till med
allt gumman, är säker på att det kommer gå så bra och att du kommer bli en superbra mamma! Jag ringde hem vid 21 tiden och då sa David att Milo sov...men när jag kom hem vid 23 tiden visade det sig att Milo hade vaknat precis efter att jag ringt...han hade inte velat sova och varit ledsen...oh va jag fick ont i hjärtat när jag kom hem.



Sen komma Tina och vi hade som alltid mycket att prata om...yoga och böcker och ekologiska restauranger...Till efterrätt bjöd Jenny på en god rabarber och hallonpaj med vaniljsås...det var så gott Jenny, tack än en gång!

Nu på morgonen smög David in o väckte mig...han sa att han hade en överraskning, han hade städat och gjort en god frukost. Han sa att nu passar vi på att äta tillsammans...händer sällan numera...hehe. Så tack älskling för detta! Nu e Milo vaken, Kenzo ska ut och solen skiner. Detta kommer bli en underbar dag!

Tack alla kära i min närhet för att ni förgyller mitt liv!

PUSS

Kommentarer
Postat av: carran

så söt han e där i gungan:)

2009-08-25 @ 13:59:26
Postat av: Dominika

Tack så mycket!De va kul att träffa dig!

2009-08-29 @ 12:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com