Hösten e på gång

Milopojken sover nu o david o jag e mätte o belåtna efter en god köttgryta som vi hade till middag. I helgen har vi varit hos mamma o myst...Hittade gamla album...här här bilder på mig o Josse:



Tänk OM vi visste att vi 25 år senare skulle bo grannar och ha fött 2 så underbara pojkar:



Vi åt supergod mat och snackade en massa. Carran o Patrik var oxå där. Jag o Milo sov borta för första gången sen Milo föddes...det gick jättebra. Tog en fin bild imorse:



Mammas fina olivträd med havet i bakgrunden. Man kunde riktigt känna hur krispig o kall luften var imorse...hösten e på väg.

Nu ska jag ut med Kenzo o sen ska vi kolla på film!

Sov Gott kära du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com