Foootboooll

Hej i värmen!
I går packade vi bilen med filtar, dricka, mat och oss själva för att titta på Margit som spelade fotboll i eskilscupen. Vi åkte först till fel idrottsplats så när vi väl kom fram till rätt så var matchen slut. Vi fick iallafall en mysig lunch i solen och kollade lite på de andra matcherna. Vi mötte även mamma och lasse där! 



Margit och hennes lag vann=)



Milo hängde på pappas axel och kollade in fotbollen=)

På kvällen åkte vi till smöris på grillfest och sen slocknade Milo vid 21.30 och sov till 05.30. Duktiga kille!



Mamma o Milo myser!



Jag poserar hemma hos mamma!

Idag for vi iväg till Laröd för att kolla in Margits lag igen, de var duktiga men förlorade tyvärr med 0-1. Nu har vi ätit mat och ska ta oss en tupplur!
Min diet har gett resultat och jag mår bättre i brösten, dvs det gör inte lika ont vid amning...+ att jag gått ner nästan ett kg.

Ha en skön dag kära!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com