En riktigt god natts sömn...duktiga Milo

Godmorgon!
Helt underbart...Milo sov från ca 22 till 08 utan att vakna. Jag o David va helt chockade=) Hoppas han fortsätter så här så blir man snart människa igen vad gäller sömnen.
Igår var vi på kusinträff/grillfest hos Veronika o Thomas! Det var supertrevligt, vi åkte därifrån vid 20 så vi var hemma i tid för att lägga Milo och oss själva. David o jag slocknade direkt och vaknade kl 3 av att tv:n var på och att det lös överallt, somnade dock snart om igen...

Bilder från gårkvällen:



Nu har jag varit ute med Kenzo på en långprommis, solen skiner och det är riktigt varmt. David o Milo sover och jag ska lägga mig o läsa. Idag hoppas jag på att vi ska hälsa på Lava och Bella en sväng och sen blir det kanske grillning med familjen.

Igår var det möhippa för min söta vän Minna, tyvärr kunde jag inte vara med eftersom jag inte ville lämna Milo och sånna festligheter brukar ju inte vara särskilt barnvänliga, jag hoppas iallafall ni hade en underbar dag/kväll tjejer! Nu vankas snart bröllop=)

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Anton var likadan när han var bebis. Han sov en hel natt när han var typ en månad och sen fortsatte han med det.

Hoppas det håller i sig.

Kram

2009-08-02 @ 08:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com